Ταμπλέτες Hausbrandt espresso Ese Pods – 144 τεμάχια
Οι Hausbrandt espresso Ese Pods – 144 ταμπλέτες περιέχουν εξαιρετικής διαλογής αλεσμένο καφέ. Ένα χαρμάνι που περιέχει ποικιλίες καφέ 100% Arabica από Costa Rica και Guatemala. Δυνατός στη γεύση και στην ένταση. Γεμάτη γεύση που χαρακτηρίζει την εταιρία Hausbrandt. Ιδανικός για ένα γερό πρωϊνό ξύπνημα.
Η κάθε χάρτινη μερίδα περιέχει 6.95g αλεσμένου και καβουρδισμένου καφέ. Χαρακτηρίζεται ως ισχυρός καφές με δυνατή ένταση. Κάθε χάρτινη μερίδα είναι συμβατή και κατάλληλη για μία χρήση σε μηχανές καφέ κάψουλας μόνο με το σύστημα ese pods. Είναι διαθέσιμες σε συσκευασία των 144 τεμαχίων.
Hausbrandt – Ιστορία
Η ίδρυση της μάρκας Hausbrandt έγινε το έτος 1892. Η Hausbrandt έγινε η πρώτη εταιρεία ψησίματος καφέ στην Ιταλία που προσέφερε προϊόντα που είχαν υποστεί επεξεργασία και συσκευασία. Η πρωτοτυπία της ήταν ότι τα προϊόντα της ήταν σε σφραγισμένα μεταλλικά δοχεία στο εργοστάσιο παραγωγής.
Caffè Hausbrandt – Ειδικότητα στον καφέ 1892 — 1910
Από την αρχή, η διαφήμιση υπήρξε μία από τις κρίσιμες πτυχές του Hausbrandt Trieste 1892 S.p.A. Το πρώτο σύνθημα καταδεικνύει τη διορατικότητα της εταιρείας για την επισήμανση της υψηλής ποιότητας του καφέ. Αυτό σηματοδότησε την αρχή του «Special Caffè Hausbrandt»: ένα απλό, άμεσο σύνθημα, αλλά πολύ γρήγορα έγινε συνώνυμο με την ίδια την εταιρεία, σχεδόν αντικαθιστώντας το πραγματικό της όνομα. Το σύνθημα προστέθηκε στα πακέτα καφέ και τοποθετήθηκε στα πρώτα οχήματα της εταιρείας, υλοποιώντας μια διαφημιστική εκστρατεία που ήταν ανήκουστη εκείνη την εποχή και που σύντομα έκανε το όνομα Hausbrandt συνώνυμο με τον καφέ.
Αφού συσχετίζει το προϊόν του με τις αμέτρητες στιγμές της ημέρας, η Caffè Hausbrandt εξερεύνησε νέες ιδέες, επεκτείνοντας σε πραγματικά πειράματα μάρκετινγκ. Ένα πρωταρχικό παράδειγμα είναι η αφίσα “Three Words: Specialità Caffè Hausbrandt” (Three Words: Specialità Caffè Hausbrandt), με έναν μικρό άντρα που φοράει τουρμπάνι και γραφικά που είναι εντελώς διαφορετικά από αυτά του “i momento del caffè” (στιγμές για καφέ). Αυτή και άλλες πειραματικές εκστρατείες, όπως η φωτογραφική εικόνα που περιείχε την ιστορία του καφέ, είχαν σύντομη διάρκεια ζωής. Η επιτυχία που είχαν κατά τις περιόδους στις οποίες χρησιμοποιήθηκαν ήταν ασήμαντη.
Περίοδος 1910 – 1920
Ξεκίνησε ένα καινοτόμο διαφημιστικό πρόγραμμα στο αποκορύφωμα του Belle Époque που χρησιμοποίησε τα κύρια μέσα επικοινωνίας της περιόδου. Belle Époque ή «Όμορφη Εποχή» όπως ονομάστηκε ήταν μια περίοδος της ευρωπαϊκής ιστορίας που διήρκησε από το 1871 έως την έναρξη του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου το 1914. Χαρακτηρίστηκε για το αισιόδοξο πνεύμα που κυριάρχησε. Τα ρομαντικά θέματα που επιλέχθηκαν για την πρώτη καμπάνια ήταν «τα μικρά άτομα», χαρακτήρες που εξακολουθούν να είναι μεταξύ των πιο αναγνωρίσιμων συμβόλων της εταιρείας σήμερα.
Δείτε επίσης Χάρτινες Μερίδες Ese Pods
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.